Müük võib olla kallis, väsitav ja Ärritav. See nõuab aega, raha ja jõupingutusi, internetiturundus et käivitada äri tõhusalt. Kuid mitte kõik ettevõtjad on selliseid vahendeid nende käsutuses. See, s kui otsingumootori optimeerimine / SEO aitab! Ma, pole kunagi olnud üks tunnistada, et SEO on kõikvõimas lähenemine turustamine. Seda on öelnud, võlts otsingumootor nähtavus on kindlasti nõudlust mis tahes liiki äri. Samuti on mitme erineva eeliseid võrreldes traditsioonilise, oma nägu ", müügi taktika. Probleeme "Push"; müük Let "s, hüpoteetiline näide (kuid väga realistlik), kasutades fiktiivse ettevõtte lahendusi vidin ABC. Lähme, s näitavad, et vidinaid ABC on veebisait, mis ei ole tõstatatud otsingumootorid nende peamiste lausetega. Teisisõnu, nende sihtgrupp ei leia neid Internetis otsides tooteliikide ja teenused ABC näeb. Mis nähtavus halb otsingumootor, ABC teeb palju välisreise või "lükke, müük. On väga vähe võimalusi, et inimesed komistavad kaudu oma kodulehel Internetis, kuna nende otsingumootor nähtavus on tõsine puudus. Seega nad peavad maksma oma aega ja raha asju nagu: Müük otsepostituse ajalehereklaamis või salvestada TV-reklaamid ja raadio mida kõik need asjad on ühist? Mitmed asjad tegelikult. Esiteks, müügikanalid eespool loetletud võib olla kulukas. Kulud otseposti kampaania, näiteks saab tõesti lisada aja jooksul. Ja ühe TV reklaami löök väikeettevõtte omanik, eelarve id müügi terve aasta jooksul. Siin "s mida veel müüvad tehnikat kõrgemal on ühine. Nad kõik on pealetükkiv. Kui paned kirja otsepostitus, et keegi (või mis tahes muud liiki turundus lükke) pakotat oma sõnumi publikule. Selline internetiturundus strateegia ei tööta peaaegu nagu varem. "Pull", otsingumootori optimeerimine, aga lase "s kaaluma mõjusid SEO kampaania. Kui teil keskenduda osa oma aega ja energiat müüki suurendada oma nähtavust otsingumootor, kasu on märkimisväärne. Erinevalt otsene reklaam ja turundus, SEO kampaania võib olla väga taskukohane isegi väike ettevõtja. Otsingumootori optimeerimine on jätkusuutliku lähenemisviisi, mis elab oma jõupingutusi selles. Aga ära tugevaim SEO on rohkem kui traditsiooniline reklaam on, et te Reverse Psychology. Mis turundus lükke, nagu näiteks otsepostitus ja väike reklaame, siis pange oma sõnumi ees keegi, kes ei soovi korral (ja seega loodame, et muuta inimese "mentaliteet s). See "pikk selleks, et SA! Kuid kampaania otsingumootori optimeerimine, paned enne inimesed, kes otsivad aktiivselt liiki tooteid või teenuseid pakkuda. See on oluline erinevus, kuna te lõpetate proovite muuta kellegi "mõelda ... lihtsalt teile" ühinevad "oma praegust mõtteviisi. Palun kirjeldage täpset teavet nad soovivad! Seega "s palju lihtsam" tõmmake; vaatluste veebi liiklust, et see on "lükkamise" ja teie teate kedagi, kes ei küsinud saada. Let "s kokku eeliseid SEO, et me oleme rääkinud: otsingumootori optimeerimine on jätkusuutlik lähenemine turustamine. See "s on suunatud tulevikku, sest ta sisaldab muutuvas keskkonnas (interneti). See on üldiselt kättesaadav kui traditsioonilise reklaami tehnikat. Ta püüab ühendust inimestele, kes otsivad juba mida pakutakse. See võimaldab "tõmmata; potentsiaalseid kliente oma tooteid / teenuseid. Ma ei ütle, et otsingumootor nähtavus on parim turundusstrateegia kõikide ettevõtete kogu aeg. Seevastu ülejäänud müük tehnikat kindlasti oma koha Grand süsteemis. Aga mida ma ütlen (ja mida ma, olen selgelt kirjeldatud eespool) on see, et SEO on erinevad eelised väike ettevõtja, ja see on kindlasti väärt oma tähelepanu ja tegevust.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment